7 maja 2015

David



David Beckham ma na swoim koncie mnóstwo sukcesów; od pierwszych miejsc w plebiscycie na najlepszego piłkarza FIFA w 2004 i 2009 przez bycie kapitanem przez 6 lat w reprezentacji Anglii po zdobycie 85 goli dla Manchester United.
Nie jestem fanką piłki nożnej i w ogóle nie interesuje mnie kto ile goli wbił w jakim meczu ale doceniam wysiłki i sukcesy każdego sportowca bo wiem, że poza pięknymi widowiskami w postaci np mistrzostw świata są pot, łzy i lata pracy. 
David jest świetnym sportowcem, piłkarzem... 
W centrum Warszawy wisi na plakacie H&M reklamując bieliznę, bardzo przyjemnie się patrzy na to zdjęcie: facet jest zgrabny, przystojny, dobrze ostrzyżony -  obecnie jest pełnoetatowym modelem. Reklamuje bieliznę, zegarki, hotele, przystanie, golarki, napoje gazowane, telefony, przeglądarki internetowe, sklepy, sprzęty firmy elektroniczne, perfumy. Wszystko w porządku; bo zawsze był sexi i to że osiągnął sukces dopełnia idealnie wizerunek osoby która reklamuje produkty luksusowe. Wrażenie że zawsze był nastawiony na zrobienie z siebie marki i wykreowanie na ikonę pop kultury mają również osoby z środowiska piłki nożnej:
"Nie miałam pojęcia kim on jest, ale pamiętam, że na myśl przyszło mi tylko jedno słowo: przepiękny - wspomina początki znajomości "Posh Spice". - Chciałem wypożyczyć go do Sunderlandu, ale wybrał Milan. Zrozumiałem, bo w Mediolanie są przecież Armani, Gucci i Prada - śmiał się w 2009 roku Steve Bruce." < sportowefakty.pl >
Jakby nie było ciesze się że David nie gra już w piłkę lecz zakłada sexowną bieliznę; dla mnie z tego jest więcej pożytku być może dla mężczyzn z tego wypłynie jakaś nauka, że powinni tak jak kobiety dbać także o to co pod ubraniem.





 kampania dla Emporio Armani

 kampania dla Rolex
 kampania dla Belstaff

 kampania perfum sygnowanych wlasnym nazwiskiem
 kampania sky
 kampania adidas
kampania Marina Bay

kampania motoroli

 kampania Haig Club


 kampania Marc& Spancer



  kampania Breitling
kampania Yahoo

 kampania Gillette


kampania Pepsi.


kampania społeczna zachęcająca do picia mleka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz