29 grudnia 2015

bielizna na rodzimym rynku

<źródło Ewa Michalak> stanik Satine cena 129zł w promocji


Jestem zdania że aby mieć dobry dzień trzeba zacząć go od małych przyjemności. Można zjeść na śniadanie pyszne ciasteczko (mini ptyś to mój faworyt), użyć ślicznie pachnący balsam i oczywiście założyć piękną bieliznę.

Rozmiarówka przewiduje że kobieta powiększa się we wszystkich kierunkach, jeśli jest grubsza to ma ogromny biust, jeśli jest szczupła to biustu nie ma, jeśli już ktoś wpadnie na to że kobieta może być szczupła i jednocześnie mieć biust to się okazuje ze powinna mieć biust stożkowaty który nie mieści się w miseczce...

Na pewno, jeśli klientka może pozwolić sobie na stanik za 400 zł w ekskluzywnych butikach sprawa jest znacznie prostsza, jednak ja staram się mieć rozsądne podejście do sprawy i kupić w tej cenie, co najmniej dwa komplety. Gdy znajdę piękną bieliznę polskiej formy to w ogóle jestem w siódmym niebie!
W trakcie zakupów w moim ulubionym butiku odkryłam firmę polska "Dama Kier" (w której kupiłam biustonosz o obwodzie 60, na stronie nie mogę takiego namierzyć ale i tak nie jest źle:  65C- 65H.), okrycie to zaostrzyło mój apetyt i zaczęłam poszukiwania: oto początek tego co znalazłam:

Dama Kier biustonosz marcela cena 91,80 zł

Dama Kier biustonosz hanah cena 89,90 zł

Dama Kier biustonosz cassidy cena 59,90zł

Niestety producent wprowadza złe nawyki i pokazuje kobiety w za małych biustonoszach, piersi nie powinny wypływać z bielizny, a ja osobiście nie potrzebuje i nie muszę być kuszona przez przymrużone oczy modelek. Plus za cenę, plus za jakość, plus za rozmiary

Kolejną polska marką jest Ewa Michalak. Jestem naprawdę oczarowana, widać od razu że i polityka firmy i design to sprawa kobiety i dla kobiety.
Wszystkie zdjęcia są rzeczywiste, przy stanikach dla dużych biustów pozują kobiety które takie biusty mają, przy stanikach z dużym obwodem tak samo. Jednocześnie nie oglądamy samych 18 letnich dziewczyn, ale dorosłe kobiety.
Dziękuję Pani Ewie za jej sklep.
Plus za cenę (zwłaszcza w promocji), plus za jakość, plus za rozmiary, plus za politykę firmy, plus za naukę (akcje edukacyjne itp)



komplet amorek, biustonosz 169 zł


biustonosz BM koronkowy atrament cena 189 zł

Wracamy na planetę Ziemie gdzie o wszystkim decydują mężczyźni i kobiety maja tylko 20 lat.
Oto sklep Garsoniera prezentuje go w zasadzie tylko dlatego ze jest polski i że mimo iz zdjęcia ze strony są retuszowane obłędnie to jednak daje plusa za pokazywanie modelek o okrąglejszych kształtach.

biustonosz Madame cena 57zł (cena promocyjna, regularna 72zł)

biustonosz Big Eva cena 84zł. ("big" bez komentarza ....)

plus za cene, plus za okrągłe modelki, jakość sprawdzę niebawem.

Mam w planie powracać do tematu polskich firm bieliźniarskich, jeśli któraś z moich czytelniczek może podzielić się swoimi polskimi odkryciami będę wdzięczna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz